zondag 5 december 2010

Ford and the birds




 



Tom Fords meest recente herfstcampagne, voor de brilletjes welteverstaan. Want met Nicholas Hoults (die ene mohair jumper on legs in A Single Man) cadeaupapierpak  en de naakte tiet van Freja Beha Erichsen zou je wel dat even over het hoofd durven zien. En die raven, natuurlijk. Of kraaien*. Whatever they are, ze geven mij de daver op het lijf. Ik mag er niet aan denken, zo'n hoornen uitsteeksel dat mijn tepelhof afknaagt, aangemoedigd door dat paar priemende kraalogen. Om nog maar te zwijgen van die grijpgrage klauwen (behalve Pamela ♥s pootjes dan). Nee, vogels zijn absoluut niet mijn kopje thee. Maar dat de beelden mij pakken, is wel heluva good thing. Ford knalt weer eens, sterke campagne.


* Het verschil zit 'm blijkbaar in de snavel: die van de raaf is groter, én gekromder. Ook hun stemgeluid is lager dan dat van de kraai. (Exciting ha?!)

2 opmerkingen: