vrijdag 6 mei 2011

Da't ier stil is! [part I]

[Is een understatement van jewelste.] In bloggertaal heet dat 'on hiatus', maar ik leef nu eenmaal niet full-force in Blogland dus zijn hiaatjes niet aan mij besteed.  Noch zijn outfitfoto's, tweetalige populairwetenschappelijke artikels over naughty fashionbehaviour of intrigerende backstagebeelden dat. This must be the place which resembles my brain the most (als in: chaos, af en toe een helder moment, en soms een vuil, of ander interessant woord). Maar, om dat trouwe clubje PMB-bezoekers tevreden te stellen: even een korte, voyeuristische inkijk in dat interessante deel van mijn recentelijke beslommeringen/ontdekkingen/successen.

- Lucy Layert



Damn, this girl can layer! Ik was al fan van haar tenues (via streetstyleshots) voor ik nog maar wist wie de dame precies was. Lucy Laucht dus, en haar Dries Van Noten-inspired kleerkast mag gerust eens een uitwisselingsproject doen met de mijne.

-  Turban Turban
Sinds bovenstaand paar (via frida johnson) mijn blikveld kruiste was het dik aan. Een winter lang heb ik her en der gezocht, maar nergens gevonden. En kijk, 't is putje zomer (met een beetje fantasie), de rommelmarktkramers rukken weer aan, en wat gebeurt er dan, bij het kraampje van een vriendelijk besje? Ta-daa: zie foto twee en zoek de verschillen (tip: geen). En dat voor de prijs van een appel en een peer (in't seizoen dan nog)! 't Worden jolly hot times voor mijn hoofd komende winter.

-  Dicker & Dress: twee mysterieuze woorden voor twee katsjing!-vondsten, voorlopig nog even in mijn hoofd. Dra hopelijk in de kast. Wordt dus vervolgd. [Nee, niet met outfitposts.]

- De meest pakkende clip van het moment om af te sluiten. Tip: op groot scherm kijken, en vooral heel hard blèten met het einde. Tot de volgende keer maar weer! (#part II)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten